دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

می شود دست از اعدام دلم برداری؟

Image result for ‫خواهشی بر لب من هست ولی تکراری‬‎

خواهشی بر لب من هست ولی تکراری
می شود دست از اعدام دلم برداری؟
ثبت کن محض سند مصرع بعدی مرا
تو در اعماق دلم مثل خدا جا داری

نویسنده عشق
قشنگ بود :)
شما لطف دارید
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
امیدوارم منظورت از بعضی ها من نبوده باشم :)

چقد قشنگ بود:
”تو در اعماق دلم مثل خدا جا داری“

من اشعاری که معشوق رو با خدا مقایسه میکنه خیلی دوست دارم.
اتفاقا منظور از بعضی ها دقیقا خود خود شمایی!!! نیشخند
از این شعر هایی که معشوق رو با خدا مقایسه میکنه زیاده
ولی چون تو خیلی دوستشون داری دیگه نمیذارم تعجبتعجبتعجب
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
نظر شما محترمه
ولی من عاشق رنگ مشکی ام.مشکی رنگ عشقه
چون تقریبا هیچکس از رنگ مشکی خوشش نمیاد در دنیای واقعی زیاد از مشکی استفاده نمیکنم اینجا وب ساختم که عقده هام خالی کنم :)))
دیدی که طرح هایی هم که کشیده بودم هیچکدوم رنگی نبود. همه عکسایی هم که تو سیستمم دارم حتی عکسای خودمون همه رو سیاه و سفید کردم.
این طرح قالب وبم هم یکی برام خطاطی کرده چون دوسش داشتم گذاشتمش تو قالبم

شما از قالب من خوشت نمیاد ولی من قالب وب شمارو دوسش دارم
نکاتی چند از کامنت شما (طنز) :
1- کسی که عاشقه حقیقت و مجاز براش فرقی نداره پس عاشق رنگ مشکی نیستی! تعجبتعجبتعجب
2- یه زمانی میگفتن مشکی رنگ عشقه چون رضا صادقی آهنگشو خونده بود که بعدها ضد اون آهنگ رو هم خوند پس دیگه قدیمی شدهنیشخند
3- خوب نیست آدم عقده ای باشه!!! قهقههقهقههقهقهه
4- ولی من همچنان سبزسبزسبز

اینا همه اش شوخیه به دل نگیری هااااا
زمزمه باران...
سلام..

به نظرم به این دو بیتی میخوره:

نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست..

و تو با خبری اما هرگز از جاده ی دلم گذر نمی کنی...

بی تو

حتی باران هم

بوی تشنگی می دهد

گـاهــــی لال مـــی شود آدم

حـرف دارد

ولـــی  کلمه نـدارد …

m2. gh
زیبا ...
سپاس
زمزمه باران...
سلاااام...
فعلا شما تعطیلات به خوشی بگذرونین...
نترسین...(خنده)
فعلا نمیخوام پرچم سفید به دست بشین...(نیشخند)
باز خوبه تا 13 فروردین وقت دارم
واااااااااااااااااااااای وااااااااااااااااااااااااای فقط دو روز دیگه موندهنیشخندنیشخندنیشخند
دانشجو معلم
زیبا ...
چی زیباست؟
آهااااان خودم فهمیدم 99 درصد عکسش رو میگین دیگه؟!!! نیشخندنیشخندنیشخند

دانشجو معلم
hvi nd'i u;sa odgd cdfhs !
.
.
وااااااای باز انگلیسی نوشتم خخخخخخخ دیگه خودتون ترجمه کنید خخخخخخخ
ترجمه : آره دیگه عکسش خیلی زیباست
دانشجو معلم
باریک الله . منرجم خوبی میشید
نیم خط دو دقیقه زمان برد
پول ترجمه اش چی شد؟؟؟!
دانشجو معلم
پول نرجمه میره به حساب همون سوغاتی زیبایی که شما برای ما آوردین .
آیا گرو کشی کار خوبیست؟ نه کار خوبیست؟؟؟!!!
رضایی
بلی آقای بابا محمودی گرو کشی کار خوبی است ! : دی
اصلا کار خوبی نیست نیشخند
امروز نامه رو میزارم دقیقا ساعت 18 و 18 دقیقه
تو همین وبلاگ
دانشجو معلم
حالا چرا 18 : 18 ؟ شمام عین من ساعت های رند رو میشمرید ؟
.
.
مرسی از اینکه چالشو قبول کردین.
آره دقیقاتعجب
خواهش میکنم
فقط یه مشکلی هست
و اونم اینه که من طنز نویس خوبی نیستم و طنز هم ننوشتم
و قسمتیش نوشته خودمه
دانشجو معلم
ساعت های رند رو نشمرید همش دروغه خخخخخخ
.
.
شما هر چی بنویسید قبوله . بازم مرسی.
یکی بگه که خودش نشمره خخخخخ!!! قهقهه
دانشجو معلم
من شانس آوردم گوشیم گم شد وگرنه امکان نداش هر تایم رندی رو نبینم ! دیگه میدونید جریان چیه دیگه ! بعله اینجوریاس ! : دی
حالا جریان چیه؟!!!
دانشجو معلم
عه اینطوریاس ؟؟؟؟اصلا کی گفته من ساعت های رند رو میشمرم !!! : دی اصلا ساعت چیه خخخخخخ اقای بابامحمودی ما خودمون اینکاره ایم!!!
من صادقانه پرسیدم ولی ... بااااااااااااااااااااشه
ღ♥ஜ فاطمه ஜ♥ღ
سلام بر آقا معلم محمودی شوخ طبع جسد خخ خوبی؟
منم خوبم البته تو که حالمو نپرسیدی
هستم فقط کامنتا تایید نمیشه و کم به دوستان سر میزنم لطفا به حساب بی ادبی م نذارین.

آقا من این اشعار شمارو به شوهر جان اس میدم جوابی دریافت نمیکنم
فکر کنم جوابی واسه شعرا نداره ححح
میگم مخاطب خاص تو چه جوابی به این اشعار میده؟؟؟؟؟ خخخخ
بی ادبی که ولی بی مرامی، بی معرفتی و .... خخخخخ قهقهه
واااااااااای راست میگیاااا
حالت چطوره؟ خوبه؟
اصلا به من چه آخه!!! تعجب
فکر کنم چند بار دیگه ازت بپرسن چرا قالبت مشکیه فحشه رو شاخشه نیشخند
بیچاره هنگ کرده فکر کنم قهقهه
اصلا به قیافه من میخوره این حرفااااا؟!!! تعجب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan