دوبیتی های ناب

در این وبلاگ فقط اشعار و نوشته های زیبا قرار میگیرد

با من از عشق بگو هرچه دلت میخواهد

نتیجه تصویری برای با من از عشق بگو هرچه دلت میخواهد

مثل یک میوه که امّید رسیدن دارد
بوسه از غنچۀ لب های تو چیدن دارد
با من از عشق بگو هرچه دلت میخواهد
که «صدای سخن عشق» شنیدن دارد

رفیق خاموش
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر:-)

قشنگ بود
تشکر
Nasim dew
هی خدا
و بازم هم
هیییییییییییییییییییی خداااااااااااااااا
دیگه دارم نگرانت میشم خخخخ title=title=title=
Hamid ‌‌‌‌
قشنگه
ممنون دوست عزیز
.....Arefeh .....
به به به به خوشمان امد
چقدر خوب که خوشتان آمد 
بنت الهدی
از صدای سحن عشق ندیدم خوشتر...یادگاری که در این گنبد دوار بماند

بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد

که حدیثش همه جا بر در و دیوار بماند

زمزمه باران...
هیچ گاه!
ب خاطرهیچ کس،
دست ازارزشهایت نکش!
چون زمانى ک آن فردازتودست بکشد،
تومیمانى ویک من بى ارزش...!!!
وقتی کسی اندازه ات نیست دست به اندازه خودت نزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan